بایگانی ماه شهریور, ۱۳۹۹

ویژگی های سایت خوب و حرفه ای

ویژگی های یک سایت خوب و موفق

امروزه کمتر کسی هست که از اهمیت داشتن یک سایت مطلع نباشد ولی شاید پرسش هایی درذهن هر کسی شکل بگیرد:

  • ویژگی های یک سایت خوب چیست؟
  • وب سایت حرفه ای چطوری باید باشد؟
  • چکار کنم که وب سایت جذاب و خوبی داشته باشم؟

خب سعی می کنیم در این نوشته به ویژگی های یک وب سایت خوب بپردازیم و راهکارهایی را به شما ارائه بدهیم.

 

اهمیت محتوا برای یک سایت خوب

محتوا مهمترین قسمت یک وب سایت است. تمامی وب سایت‌های موفق وب سایت‌هایی هستند که مرتباً تولید محتوا می‌کنند. تولید محتوای خوب و جذاب مخاطبان را جذب سایت شما خواهد کرد.در هر زمینه ای که فعالیت میکنید سعی کنید همیشه مطالب درجه یک،جدید و مفید به مخاطبان خود ارائه دهید. مطالب را کپی نکنید و سعی کنید مطالب خودتان را انتشار دهید. کمی خلاقیت داشته باشید و مطالب یونیک و یکتای خودتان را نشر دهید!

حتما عبارت بازاریابی محتوایی را شنیده اید. بازاریابی محتوایی به زبان ساده، کمک به سرنخ‌سازی و نهایتا فروش از طریق «ارائه محتوا» به مخاطب است که تاثیری غیر مستقیم داشته و با مفید بودنش به جلب علاقه و اعتمادِ مخاطب که نقش اصلی در تبدیل شدنِ «مخاطب به مشتری» دارد، منجر می‌شود.

محتوای شما میتواند به 4 گونه باشد:

  1. محتوای متنی (نوشتاری)
  2. محتوای صوتی (پادکست)
  3. محتوای تصویری (گرافیکی)
  4. محتوای ویدیویی

از شاخص‌های یک وب سایت خوب تولید محتوای مداوم و با ارزش است.

محتوا را برای موتور جستجو (گوگل) ننویسید، برای بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید.سعی کنید محتوای اختصاصی و جذاب برای سایت خود تهیه نمایید.در نوشتن مطالب زیاد به حاشیه نروید و از اصل مطلب دور نشوید. حوصله کاربران را سر نبرید! سعی کنید در مطالبتان از تصاویر و ویدیو استفاده کنید.

 

سرعت لود سایت

سرعت سایت

احتمالا برای شما هم پیش امده است که سایتی را باز می کنید و زمان زیادی طول می کشد تا سایت لود شود یا به اصطلاح بالا بیاید. معمولا حوصله نمیکنید و سایت را می بندید. خیلی مهم است که لود سایت کند نباشد. عواملی مثل استفاده از سرور هاستینگ نامناسب ،گرافیک سنگین و… می توانند باعث کند شدن یا قطعی موقت سایت شوند. کند بودن سایت باعث می شود تا بازدیدکنندگان سایت شما را بسته و سراغ وب سایت های دیگری بروند.

اگر کاربرانی که از طرف گوگل وارد سایت شما می شوند را راضی نگه ندارید بلافاصله سایت شما را بسته و گزینه بعدی سرچ را باز میکنند. برای اینکه سرعت لود سایت خود را بررسی کنید از سایت gtmetrix استفاده کنید تا ایرادات افت سرعت خود را رفع نمایید.

 

اطلاعات تماس با ما را در دسترس و جلوی چشم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد سایت شرکتی بشوید و نیاز به تماس تلفنی و یا حضوری داشته باشید، هر چه می گردید اطلاعات تماس را پیدا نمیکنید. این ضعف خیلی بزرگی است! اطلاعات تماس باید همیشه در دسترس و جلوی چشم کاربران باشد.

سعی کنید اطلاعات تماس شامل شماره تلفن و ایمیل را در هدر و فوتر سایت خود داشته باشید. حتی در لابلای متن محصول یا صفحه خدمات خود شماره تماس و مشاوره را قرار دهید. حتما شماره ها را لینک کنید تا کاربر با کلیک کردن بلافاصله با شما بتواند تماس بگیرد. اگر مشتریان شما نیاز به مراجعه حضوری دارند حتما از گوگل مپ استفاده کنید.

حتما صفحه ای تحت عنوان تماس با ما داشته باشید و تمامی اطلاعات تماس را در آن صفحه بیاورید. همچنین لینک شما در شبکه های اجتماعی.

 

ریسپانسیو

نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل

نمایش مناسب وب سایت در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد. امروزه کاربران از بی شمار نمایشگر در ابعاد بزرگ و کوچک برای دستیابی به صفحات اینترنت استفاده می کنند. سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری متوسط(مثل لپ تاپ و تبلت) و یا نمایشگرهای بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ)داشته باشند، میتوانند به راحتی سایت را بررسی کنند و دیگر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به صورت کامل دیده شود.

برای اینکه اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو را بدانید مقاله  طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو را حتما بخوانید!

امروزه حدود 70 درصد بازدید کنندگان وب سایت ها توسط موبایل ها انجام می‌شوند.

 

 

رابط کاربری ساده و جذاب (کاربر پسند بودن)

در طراحی وب سایت علم هایی به نام‌های ui و ux وجود دارد که معنی آنها به ترتیب به معنی رابط کاربری و تجربه کاربری است. نقش بسیار موثری در جذب، حفظ و هدایت کاربر دارد! اگر UI سایت بصورت درست و کارشناسی شده طراحی و پیاده گردد کاربران به راحتی خواهند توانست با سایت تعامل خوبی برقرار کنند. اما در غیر اینصورت حتی با وجود ساختار و محتوای ارزشمند در سایر بخش های سایت، نمی توان انتظار بازخورد مناسبی از تعمال کاربران با سایت داشت.

سعی کنید از رنگهای متنوع و گیرا برای زیبا تر شدن و زنده تر شدن سایتتان استفاده کنید و البته زیاده روی نکنید! خودتان را جای مخاطب قرار دهید و ببینید که در نگاه اول به دنبال چه چیزی در سایت هستید. سعی کنید درکل سایت را از حالت بی روح بودن خارج کنید.

 

فراموش نکنید که:

  • زیبایی در سادگی است
  • استفاده از موزیک و فلش در سایت ها قدیم متداول بود ولی الان خیر!
  • استاندارد و اصول seo را رعایت کنید
  • مطالب غیر مرتبط را در سایت نیاورید

برای مشاوره رایگان، در افزایش فروش همین الان با ما تماس بگیرید.

 

مشتری وفادار کیست؟ تاثیرش بر کسب و کار

در این نوشته سعی میکنیم شما را با اصول وفاداری مشتری آشنا کنیم و به پرسش های زیر پاسخ بدهیم.

  • مشتری وفادار کیست؟
  • چطور مشتری وفادار داشته باشیم؟
  • وفاداری مشتری چه تاثیری بر فروش ما دارد؟

 

مشتری وفادار کیست؟

احتمالا شما هم در اطرافیان و دوستان خود این تجریه را داشته اید که مثلا برای خرید کالای خاصی بطور ویژه تعریف میکنند. مثلا برای خرید پوشاک ورزشی علاوه بر اینکه همیشه خودشان از برند خاصی مثل آدیداس استفاده میکنند به شما هم پیشنهاد خرید از این برند را می دهند.

جملاتی نظیر: کیفیت این برند عالیه ،خدمات پس از فروش خیلی خوبی دارند ، تخفیفات خاصی به مشتریان می دهند … در واقع به اینگونه مشتریان مشتری وفادار میگویند. بعبارت دیگر : مشتری وفادار، کسی است که خرید خود را تکرار می‌کند و به تبلیغ شما هم می پردازد.

در یک فروشگاه اینترنتی باید همیشه به دنبال جذب مشتری های جدید بود ولی این نباید باعث شود که از مشتریان قدیمی خود غافل شویم.این خیلی مهم است که شما محصولی را به یک مشتری بفروشید و مهمتر اینکه مشتری برای خرید های بعدی به فروشگاه شما بازگردد.

همواره تلاش کنید مشتریان قدیمی را تشویقشان کنید که دوباره به سمتتان برگشته و مشتری دائمتان شوند.

 

مشتری وفادار

چطور مشتری وفادار داشته باشم؟

 

مشتری به پارامترهای متفاوتی برای وفادار ماندنش به کسب‌و‌کار شما نگاه می‌کند. اولین پارامتر و مهم ترین آنها حس رضایت از خرید است. باید تمام سعی خود را بکنید که مشتری از خرید خود رضایت داشته باشد این رضایت شامل موارد زیر می شود:

  1. سخت نبودن مراحل خرید (سبد خرید و پرداخت و…)
  2. پشتیبانی فعال و پاسخگوی سایت
  3. ارسال به موقع خرید مشتری و احترام به وقت مشتری
  4. کیفیت بالای محصول
  5. دریافت نظرات،پیشنهادات و انتقادات مشتری پس از خرید
  6. امکان مرجوعی در صورت نداشتن رضایت

هر کدام از این موارد را رعایت نکنید مشتری صرفا یک بار از فروشگاه شما خرید خواهد کرد و دفعه بعدی در کار نخواهد بود!

 

به طور کلی اگر سه اصل را رعایت کنید شما می توانید مشتریان خود را وفادار نگه دارید:

  • دادن حس اعتماد به مشتری
  • ارزش قائل شدن برای مشتری
  • ارتباط فعال داشتن با مشتری

 

ارتباط موثر با مشتریان

هر چه ارتباط شما با مشتریان‌تان بهتر و بیشتر باشد، وفاداری آن‌ها بیشتر خواهد شد. مشتری را پس از خرید رها نکنید!! بسیاری از صاحبان کسب و کار مشتری را پس از خرید رها میکنند و اینطور فکر میکنند که خب کار تمام شده است! این بزرگترین اشتباه است. هرگز مشتری خود را پس از خرید رها کنید. با مشتری خود از طریق تماس تلفنی، sms ، ایمیل و … ارتباط بگیرید در مورد رضایت خرید سوال کنید و اینکه آیا پیشنهاد و یا انتقادی دارند. به این کار هپی کال (Happy Call) گفته می­ شود.

در فاصله های زمانی منظمی به مشتریان پیشنهاداتی از خرید های ویژه ارسال کنید مثلا خرید فصلی و … کسب و کار و فروشگاه خودتان را به مشتری یادآوری کنید.

مشتری مداری

ارزش قائل شدن برای مشتری

از تمامی کانال های خود با مشتریان استفاده کنید و شنونده پیشنهادات و انتقادات و شکایات مشتریان خود باشید. سعی کنید پیشنهادات و انتقادات را دسته بندی کنید و بررسی کنید در بسیاری از موارد به بهبود روند عملکذد و فروش فروشگاه شما کمک شایانی خواهد کرد.

در شبکه های اجتماعی با مشتریان تعامل کنید و تمامی نظرات آنها را بخوانید و پاسخ دهید! به مشتری این حس را القا کنید که نظر او مهم است.

نیروهای پشتیبان خود را اموزش دهید تا نوع برخورد و سخن گفتن با مشتری را بیاموزند.سیستم‌­های پشتیبانی و چت آنلاین به شدت کمک کننده هستند. خیلی مهم است که سوالات مشتری با دقت و حوصله پاسخدهی شود و مشتری کاملا راهنمایی شود.

 

مشتری وفادار از مهم‌ترین ارکان پایداری یک کسب ‌و کار است و ارزش فوق‌العاده زیادی دارد.

 

اعتماد مشتریان

صداقت نکته موفقیت شما خواهد بود! اگر نتوانید با مشتری خود صادقانه رفتار کنید، در مسیر نادرستی از تجارت قدم بر می دارید. و نتیجه ی هر بار فروش ناراحتی برای هر دو طرف (مشتری و فروشنده) است. ساده‌ترین راه ساختن اعتماد آن است که بر سر وعده‌های خود بایستید و مسائل را پیچیده نکنید تا برای مشتری قابل‌ درک باشد. بدون قید و شرط کالای خریداری شده را پس بگیرید. این اعتماد را به مشتریان بدهید که در صورت نارضایتی از کیفیت محصول بدون قید و شرط می توانند محصول را مرجوع کنند.

به مشتری کمک کنید “ترس تصمیم‌گیری” را پشت سر بگذارد!

 

 

 

برای مشاوره رایگان، در افزایش فروش همین الان با ما تماس بگیرید.

سایت یا اینستاگرام – اینستاگرام کافیه؟

اینستاگرام یا وب سایت؟ کدام‌ بهتر است؟

 

  •  اینستاگرام یا وب سایت؟
  • برای شروع کسب کار اینستاگرام داشته باشم کافیه؟
  • چه نیازی هست سایت هم داشته باشم؟
  • مزایای داشتن سایت چیه؟

شاید برای شما هم این سوالات پیش آمده باشد! در این مقاله قصد داریم در مورد این سوالات صحبت کنیم و سعی کنیم به یک جمع بندی عادلانه برسیم.

 

برای مشاوره رایگان، در افزایش فروش همین الان با ما تماس بگیرید.

اینستاگرام

راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

در سال های اخیر با توجه به رشد تکنولوژی و همه گیر شدن گوشی های هوشمند و اینترنت استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار بیشتر شده است و مردم ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرامو تلگرام سپری میکنند.اینستاگرام شبکه اجتماعی است که از هر قشر و سنی مخاطبان خود را دارد.در واقع اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است.

پس بهترین مزیت اینستاگرام همه گیر بودن این اپلیکیشن است و البته رایگان بودن آن. که البته همه چیز هم رایگان نیست! عضویت در اینستاگرام و راه‌اندازی یک صفحۀ کاری کاملاً رایگان است و نیازی نیست برای آن هزینه پرداخت کنید.البته بحث تبلیغات شامل هزینه می شود. اگر میخواهید یک کسب و کار را با کمترین هزینه راه اندازی کنید اینستاگرام بهترین گزینه است.

مزایای اینستاگرام

  1. رایگان بودن سرویس
  2. همه گیر بودن
  3. راحتی در استفاده
  4. تعامل آسوده با مشتری

معایت اینستاگرام

  1. فرایند پرداخت ساده ای ندارید
  2. مدیریت محصولات سخت است
  3. امکان دسته بندی محصولات را ندارید
  4. جستجو برای کاربران دشوار است
  5. خطر فیلتر شدن را دارد
  6. اعتماد نکردن به کسب و کار شما
  7. نبود امکان درگاه پرداخت بانکی
  8. عدم امکان ارائه توضیحات و ویژگی ها و مقایسه محصول به صورت کامل

 

فروشگاه اینترنتی

راه اندازی کسب و کار در وب سایت (فروشگاه اینترنتی)

داشتن یک فروشگاه اینترنتی و وب سایت همیشه مزایای خاص خودش را دارد.روزانه تعداد زیادی از افراد در اینترنت به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود جستجو می کنند.فقط کافی هست تا سایت شما در گوگل دیده شود در این صورت شما روزانه هزاران مشتری و بازدید کننده جدید خواهید داشت.بسته به نوع کسب و کاری که دارید، می‌تواند دسته‌های مختلفی برای انواع محصولات در نظر بگیرید و امکان جستجو و فیلتر کردن محصولات به راحتی در اختیار مشتریان شما قرار می گیرد. مهمترین ویژگی داشتن سایت هدیه کردن یک اعتبار و شناسنامه به کسب و کار شماست!

 

مزایای وب سایت (فروشگاه اینترنتی)

  1. اعتماد مشتریان
  2. دسته بندی محصولات / جستجوی راحت
  3. آسانی برای پرداخت
  4. پیگیری خرید
  5. خطر فیلتر شدنی در کار نیست
  6. طراحی و دیزاین اختصاصی
  7. کسب و کار شما پایدارتر است
  8. می‌توانید از مزایای سئو استفاده کنید
  9. آنالیز رفتار مشتری
  10. معرفی بهتر و واضح ترخدمات، محصولات و مشخصات فنی آن ها

 

اینستاگرام و وب سایت مکمل هم هستند

در واقع وب سایت فروشگاهی حوزه اصلی کسب و کار شماست و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به منظور بازاریابی بیشتر و تعامل با کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و …)به عنوان ابزارهای قدرتمند برای معرفی وب سایت و جذب بیشتر جامعه هدف خود استفاده کنید.به این صورت که محصولات و خدمات خود را به صورت مفید و مختصر در اینستاگرام معرفی کنید وبرای کسب اطلاعات بیشتر و خرید، مشتریان را به وب سایت خود راهنمایی کنید.

شما برای تعامل بیشتر با مشتری نیاز به صفحه اینستاگرام دارید و جهت اعتماد سنجی و ارائه امکانات و توضیحات متنوع از محصول و پرداخت آنلاین نیاز به سایت دارید.هر دوی این ابزارها به رشد هر چه بهتر کسب‌وکار شما کمک می‌کند. توصیه ما این است که سایت‌تان را بسازید و در کنار آن به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هم بپردازید.

 

به دنبال افزایش فروش چندبرابری هستید؟
ما به شما کمک می‌کنیم .
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

۱۰ تکنیک برای افزایش فروش اینترنتی

هدف نهایی هر کسب و کار اینترنتی(فروشگاه اینترنتی) فروش بیشتر و کسب درآمد بیشتر است. برای کسب درآمد بیشتر و فروش بالاتر چه باید کرد؟؟

در اینجا 10 تکنیک که موجب افزایش فروش  فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد، ارائه می‌دهیم.

بسیاری از صاحبان کسب و کار استفاده از آزمون و خطا را بهترین راه ممکن برای افزایش فروش محصولات خود را می دانند ، تا حدودی این موضوع درست است.زیرا پس از سال‌ها فعالیت در اینترنت‌‌‌ می‌دانیم که نمی‌توان گفت کدام استراتژی یا جهت‌گیری، بهترین نتیجه را به دنبال دارد، مگر آنکه آن را آزمایش کرده باشیم ولی بهتر است از تجربه دیگران استفاده کنیم!

 

۱. با مشتری صادق باشید. صادقانه رفتار کنید

صداقت نکته موفقیت شما خواهد بود! اگر نتوانید با مشتری خود صادقانه رفتار کنید،  در مسیر نادرستی از تجارت قدم بر می دارید. و نتیجه ی هر بار فروش ناراحتی برای هر دو طرف (مشتری و فروشنده) است.

به طور مثال برای ارسال یک سفارش(محصول) برای مشتری تمامی هزینه هایی که مشتری باید پرداخت نماید را در سایت کاملا ذکر کنید هیچ نکته نهان و مبهمی در ذهن مشتری خود باقی نگذارید.

هیچ وقت ادعایی نکنید که نتوانید آن را انجام دهید و از اغراق کردن و تعریف بیجا به شدت دوری کنید. کاربران و مشتریان امروزی هوشیار بوده و گول چنین وعده هایی را نمی خورند.

 

ارسال رایگان فروش بیشتر

۲. ارسال رایگان و پرداخت وجه درب منزل

ارسال رایگان تاثیر خیلی زیادی در جلب رضایت مشتری در هنگام خرید دارد. مشتری وقتی حس میکند که در ازای خدمات ارسال و بسته بندی سفارش نیاز به پرداخت وجه اضافه ندارد بیشر رقبت به خرید پیدا خواهد کرد.

می توانید با توجه به میزان فروش فروشگاه خود یک سقفی را مشخص نمایید و برای خرید های بیشتر از این مبلغ سفارشات رایگان ارسال شوند. با انجام این کار مشتری را تشویق میکنید که میزان بیشتری خرید کند تا از ارسال رایگان بتواند استفاده نماید.

همچنین امکان پرداخت پس از تحویل کالا را نیز فراهم نمایید. شرایط پرداخت را ساده کنید. روش پرداخت پس از تحویل کالا درب منزل باعث افزایش اطمینان مشتری میگردد و مخصوصا برای مشتریانی که برای باز نخست است که میخواهند از فروشگاه شما خرید کنند.

انواع روش های پرداخت را در سایت قرار دهید:

  • روش پرداخت آنلاین
  • روش پرداخت کارت به کارت
  • پرداخت درب منزل

 

به دنبال افزایش فروش چندبرابری هستید؟
ما به شما کمک می‌کنیم با تبلیغات گوگل و کمترین هزینه در رتبه‌های اول گوگل قرار بگیرید.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

 

۳. تضمین بازگشت وجه بی‌قید و شرط

به مشتری کمک کنید “ترس تصمیم‌گیری” را پشت سر بگذارد! در بسیاری از مواقع، تنها دلیل خرید نکردن مشتریان، نبود ضمانت برای خرید است. هنوز هم اغلب کاربران اینترنتی خرید آنلاین را ریسک آمیز می دانند. در این حالت در بیشتر مواقع، کاربران به خاطر عدم ضمانت معتبر از خرید خود صرف نظر می کنند. به مشتریان خود تضمین دهید که در صورت نداشتن رضایت از کالا بدون قید و شرط کالا مرجوع می شود.

 

فروش ویژه

۴. فروش ویژه و تخفیف

هدایا و تخفیف‌ها در بسیاری از موارد موجب ترغیب و تشویق مشتریان می‌گردد تا جایی که در برخی موارد مشتریان تنها به دلیل هدایا و تخفیف‌هایی که روی یک محصول قرار دارد، آن را به محصول یا برند دیگری ترجیح می‌دهند.

ارائه تخفیف‌های جذاب همیشه به فروش بیشتر کمک می کند.

البته به این نکته توجه کنید که در هنگام ارائه تخفیف‌ها  باید دقت کنیم که ارزش گذاری محصولات یا قیمت‌ها موجب کاهش ارزش واقعی آنها در چشم مشتری نگردد.

 

۵. تصاویر جذاب تر کالا

استفاده از تصاویری از محصول موجب‌‌‌ می‌شود تا محصول، محسوس‌تر و «واقعی‌تر» به نظر برسد. استفاده از تصاویر ابزاری قدرتمند برای فروش است.

عکس ها تاثیر باورنکردنی بر مشتری دارند

در فرایند عکاسی محصول همیشه این نکته را مدنظر داشته باشید که تاثیر عکس های تبلیغاتی زیبا بر مخاطبین باورنکردنی است. به هر میزانی که محصولات در فروشگاه اینترنتی بهتر نمایش داده بشوند فروش محصولات افزایش خواهد یافت. متاسفانه هنوز هم سایت های بسیاری هستند که عکس های متعددی از محصول در وبسایت خود قرار نمی دهند.

قرار دادن تنها یک تصویر از محصول آن هم با کیفیت و نورپردازی نامناسب باعث نارضایتی مخاطبان خواهد شد. در فرایند عکاسی محصول عکس های متعدد و با کیفیت از محصول در زوایا و نورپردازی های مختلف در فروشگاه اینترنتی منتشر کنید.

خرید اینترنتی

۶. ساده کردن فرایند خرید

همه افراد برای سهولت در سفارش کالاها و خدمات به فروشگاه های اینترنتی روی می آورند که این سهولت شامل فاکتورهای زیر است :

  1. در دسترس قراردادن سبد خرید
  2. خرید آسان و هدایت مشتری به سبد خرید و صفحه تایید اطلاعات
  3. سهولت در صفحه پرداخت، ثبت نام  و حذف موارد اضافی (فیلدهای اضافی)

نکته‌ای که اهمیت دارد این است که مراحل باید طوری چیده شود تا بخش‌های اضافه‌ای وجود نداشته باشد. خریدار باید بتواند در سریع‌ترین زمان، خریدش را انجام دهد.

 

۷. تبلیغات موثر

گوگل ادوردز امروزه تبدیل به اصلی ترین بازیگر در صنعت تبلیغات در اینترنت شده است.

هنگامی که برای کسب و کار خود، برنامه‌ی بازاریابی را تدارک می‌بینید، بهترین گزینه‌ی شما بر بستر اینترنت تبلیغات گوگل ادوردز است. با تبلیغ گوگل، در لحظه چند برابر می‌فروشید!

گوگل ادوردز چیست؟

بی‌اغراق یکی از هدفمندترین و به صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است. چگونه؟ در درجه اول آنکه شما با استفاده از گوگل ادز، می‌توانید به نیاز لحظه‌ای مخاطبان خود پاسخ دهید. نیازی که روزانه توسط میلیون‌ها کاربر در گوگل جستجو می‌شود و تنها چیزی که شما نیاز دارید، این است که بتوانید سایت خودتان را در میان نتایج گوگل در صفحه اول بگنجانید. نتیجه بدیهی است: افزایش بی چون و چرای فروش!

 

به دنبال افزایش فروش چندبرابری هستید؟
ما به شما کمک می‌کنیم با تبلیغات گوگل و کمترین هزینه در رتبه‌های اول گوگل قرار بگیرید.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

 

۸. پشتیبانی

خرید غیرحضوری، دردسرهای مخصوص خودش را دارد. در این نوع خرید، مشتری دسترسی کامل به فروشنده را ندارد و گاهی سوال‎هایش بی پاسخ میماند؛ سوال هایی در مورد نوع گارانتی، راهنمای راه‎اندازی، نصب و نگهداری اصولی از محصول و…
اگر فروشگاه اینترنتی شما جزو فروشگاه هایی باشد که خریدار برای دستسی به سوالات خود همواره به بخش پشتیبانی سایت دسترسی داشته باشند، با خیال راحت تری از شما خرید کرده و با خیال خیلی راحت تر مجددا به شما مراجعه خواهند کرد.

 

۹. جلب اعتماد مشتری

دغدغه امنیت و جلب اعتماد مشتری، همیشه در خرید اینترنتی وجود داشه و دارد. شاید به نظر مسئله بزرگی بیاید اما با دریافت جواز اعتماد الکترونیکی (اینماد) و استفاده از درگاه پرداخت امن اینترنتی،بسیاری از این فعالیت اعتماد سازی را انجام داده اید!

برای کسب اعتماد بیشتر مشتریان جدید از این راهکارها بهره ببرید:

  • مشتریان قبلی را به نظردهی آنلاین تشویق کنید
  • همیشه در دسترس و کنار مشتری باشید
  • کالا و خدمات‌تان را ضمانت کنید
  • محصول را به طور کامل به مشتری معرفی کنید
  • در شبکه های اجتماعی با مشتریان تعامل داشته باشید
  • استفاده از نماد اعتماد
  • صفحه پرسش های متداول داشته باشید

شبکه اجتماعی

۱۰. فعالیت در شبکه های اجتماعی

نحوه معرفی شما در دنیای اینترنت می تواند با میزان کسب درآمد از این فضا هم تاثیر مستقیم داشته باشد و به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. برای آنکه بتوانید در دنیای امروز در سطح بالاتری کسب درآمد کنید، سایت اینترنتی اختصاصی یا صفحه شخصی در شبکه های اجتماعی مهم ترین رزومه برای شما محسوب می شود. به عبارت دیگر این فضا را می توان راهی برای موفقیت در کسب و کار شما دانست.
به هر حال برای آنکه بتوانید از طریق حضور بهتر و فعال تر در شبکه های اجتماعی میانگین درآمدهای خود را افزایش دهید، باید اصول اصلی و اولیه را رعایت کنید.

  1. مداومت و نظم در ارسال محتوا
  2. استفاده از تصاویر جذاب
  3. دکمه‎های اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید
  4. محتوا های صوتی کوتاه تولید کنید
  5. محتوا های ویدیو تولید کنید

 

برای مشاوره رایگان، در افزایش فروش همین الان با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو

طراحی سایت responsive (واکنش گرا)

امروزه کاربران از بی شمار نمایشگر در ابعاد بزرگ و کوچک برای دستیابی به صفحات اینترنت استفاده می کنند. سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری متوسط(مثل لپ تاپ و تبلت) و یا نمایشگرهای بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ)داشته باشند، میتوانند به راحتی سایت را بررسی کنند و دیگر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به صورت کامل دیده شود.

 

اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو

خیلی از مشتریان ما این سوال رو دارند که آیا ریسپانسیو بودن سایت در رتبه گوگل تاثیر دارد؟

جواب این سوال 100 درصد بله است!

در سال 2015 بود که گوگل اعلام کرد جستجوهای انجام شده با موبایل بیش از 51% کل جستجوهای گوگل را شامل می‌شوند. و کاملاً طبیعی است که این موضوع در اکثر سایت‌های دیگر نیز صادق باشد. در واقع، خود ما هم تا به حال آمار سایت‌های بسیار مختلفی را دیده‌ایم و به ندرت به سایتی برخورده‌ایم که ورودی موبایل آن کمتر از کامپیوتر باشد.

پس طراحی سایت ریسپانسیو بازدید سایت شما را افزایش می دهد.

یکی از مهمترین شاخص های امتیاز دهی و رتبه دهی در گوگل ریسپانسیو بودن سایت است.

 

چطور از responsive (واکنش گرا) بودن سایتم مطمن شوم؟

راحت ترین راه این است که می‌توانید مرورگر خود را از حالت تمام صفحه خارج کنید و با صفحه آن را به دلخواه بزرگ و کوچک کنید. وقتی شما اندازه مرورگر را تغییر می‌دهید، سایت شما خودش را تطبیق خواهد داد؛ به این ترتیب، از نمایش درست آن در تمام اندازه‌ها مطمئن می‌شوید.

همچنین مرورگرها این امکان را به شما میدهند که سایت رو از نظر واکشن گرا بودن به راحتی تست کنید،برای تست ریسپانسیو قالب در مرورگرهای فایرفاکس و کروم می توانید از کلید های ترکیبی استفاده کنید:

– فایرفاکس کلید ترکیبی CTRL+Shift+M
– کروم ابتدا CTRL+Shift+I زده و سپس CTRL+Shift+M

 

استفاده از ابزار تست ریسپانسیو گوگل Google Mobile Test

قویترین و معتبرترین ابزار موجود برای تست ریسپانسیو سایت ابزار معرفی شده توسط گوگل یا همان Mobile Friendly Test

است. تفاوت اصلی آن به ابزارهای دیگر این است که در اینجا نمایی از سایت در سایزهای مختلف نمایش داده نمیشود بلکه براساس استانداردهای گوگل تجربه کاربری در موبایل بررسی میشود.

از لینک زیر اقدام به تست کنید:

Mobile Friendly Test

 

 

منظور از بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست و شناخت مفاهیم بازاریابی

اولین چیزی که پس از شنیده عبارت بازاریابی اینترنتی به ذهنتان می رسد چیست!؟ به احتمال زیاد وب سایت.

به طور کلی به روش جذب مشتری از طریق اینترنت بازاریابی آنلاین یا اینترنتی می گویند.بازاریابی آنلاین در تعریف ساده، برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین است.

با فراگیر شدن اینترنت مردم برای رفع نیازهای خود بیشتر در اینترنت به جستجو می پردازند. کم کم صاحبان کسب و کار نیز از روش های سنتی تبلیغات و بازاریابی فاصله گرفتند و اقدام به بازاریابی و کسب مشتریان جدید از طریق اینترنت کردند.

به طور کلی بازاریابی اینترنتی ۷ زیر شاخه اساسی زیر را شامل می شود:

۱) سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

۲) بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM

۳) بازاریابی محتوایی

۴) بازاریابی شبکه های اجتماعی

۵) تبلیغات کلیکی یا PPC

۶) بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

۷) بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

 

مزایای روش بازاریابی اینترنتی به بازاریابی سنتی

– از مهمترین مزایای روش بازاریابی اینترنتی با توجه به نامحدود بودن کاربران اینترنت جذب مشتری جهانی است .

– هزینه های این روش نسبت به تبلیغات بسیار پایین تر است و در حقیقت مقرون به صرفه تراست .

– امکان مطرح شدن به عنوان توزیع کننده یک محصول خاص

– اگر این روش هوشمندانه انجام شود می تواند به ارتقای جایگاه شما در فضای مجازی کمک کند .

– مبادلات تجاری درحداقل زمان ( صرفه جویی در زمان)

– امکان انتخابهای متعدد برای شرکتها و صاحبان مشاغل

 

برای مشاوره رایگان در رابطه با طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی با کارشناسانان شرکت تحلیل داده تماس بگیرید.

 

© شرکت تحلیل داده الهام بخش - Tahlil Dadeh Co. | Tahlil Dadeh Elham Bakhsh

فرم مشاوره

دریافت مشاوره رایگان!
close-link
مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره طراحی سایت لطفا شماره تلفنتان را وارد کنید.

با من تماس بگیرید!
close-link