بایگانی ماه شهریور, ۱۳۹۹

لزوم ایجاد وب سایت برای کسب و کارهای سنتی

امروزه اینترنت بستر مناسبی برای جذب مشتری بیشتر است. تقریبا همه افراد وقتی بدنبال خدمات و یا محصول خاصی هستند در اولین قدم اقدام به جستجو در اینترنت می کنند. پس اگر در اینترنت حضور ندارید حجم بسیار زیادی از مشتریان را از دست داده اید.

اگر صاحب يك كسب و كار هستید بايد کاربران بتوانند شما را به صورت آنلاين پيدا كنند كه به اين معنی است كه بايد يك وب سايت داشته باشيد. اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کار از درجه بسیار بالایی برخوردار می باشد.

به طور کلی شما باید سایت داشته باشید به دلایل زیر:

  1. در دسترس تر باشید
  2. بروز باشید
  3. جهانی باشید
  4. تبلیغات موثر تری داشته باشید
  5. در نتایج جستجو ها باشید(گوگل شوید)
  6. رقابت کنید
  7. اطلاع رسانی بهتری داشته باشید
  8. به کسب و کارتان اعتبار ببخشید

چرا وب سایت لازم دارم

در دسترس باشید

شما وقتی یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. همیشه در دسترس مشتریان هستید در هر زمانی از شبانه روز کاربران میتوانند به وب سایت شما مراجعه کنند از مطالب شما استفاده کنند و یا خرید اینترنتی خود را انجام دهند. ممکن است شما در خواب باشید یا سفر و استراحت ولی مشتریان شما به راحتی می توانند به وب سایت و خدمات ارائه شده شما دسترسی داشته باشند.

 

بدون مرز و جهانی باشید

در شهر یا روستای شما چند نفر با کسب و کار شما آشنایی دارند و مشتری شما هستند؟ با داشتن وب سایت خدمات و محصولات خود را به سراسر ایران معرفی کنید حتی به سراسر جهان!

مرزها را کنار می زنید و از همه جای ایران و جهان می توانید مشتری داشته باشید.

 

در نتایج گوگل دیده شوید

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود یک وب سایت در بهبود رونق کسب و کارتان تأثیر داشته باشد، موتورهای جستجوی اینترنتی است.امروزه تقرییبا همه افراد برای یافتن نیازهای خود در اولیت قدم در گوگل جستجو میکنند.

اگر در وب سایت شما استانداردهای طراحی سایت رعایت شده باشد و seo مناسبی داشته باشید در نتایج جستجوی کاربران در گوگل نمایش داده می شوید و مشتری های بسیار زیادی را جذب خواهید کرد.

 

اطلاع رسانی به مشتریان

یکی از ویژگی های خوبی که رد وب سایت دارید ایجاد تعامل با مشتریان است. شما سرنخ هایی از مشتریان خود مانند شماره تلفن،ایمیل و … را دارید در هر زمانی که نیاز باشد می توانید با مشتریان خود تعامل داشته باشید و اطلاع رسانی خیلی سریع و دقیق داشته باشید.

تبلیغات-گوگل-ادوردز-برای-کسب-و-کارهای-کوچک

تبلیغات موثر در وب سایت

شما با داشتن وب سایت می توانید تبلیغات و هزینه خود را کاملا مدیریت کنید.با کمترین هزینه بهترنی نتیجه را کسب کنید. بهترین روش تبلیغات گوگل ادوردز است که دقیقا مشتریانی که بدنبال خدمات و محصولات شما هستند را به سمت سایت شما هدایت میکند.

تبلیغ در گوگل، لینک اول گوگل باشید!

یکی از بهترین روشهای تبلیغ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل می باشد، با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفمند و با کمترین هزینه، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند.

تعدادی از مشتریان و نمونه کارهای گوگل ادوردز ما را مشاهده کنید. کیک کنید!

بهبود کسب و کار آنلاین

سخن پایانی

وب سایت در دنیای امروز برای هر کسب و کاری واجب است. درآمد شما را چندین برابر افزایش خواهد داد.

ما در تحلیل داده با بهره گیری از بهترین متخصصین طراحی وب سایت و استفاده از تکنولوژی و دانش روز وب سایتی برای شما طراحی می‌کنیم که مسیر شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار هموار کند.

خدمات اصلی ما:

  • طراحی سایت
  • خدمات سئو
  • خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات
  • خدمات مشاوره راه اندازی کسب کار آنلاین
  • خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی

 

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

 

 

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس، کدام بهتر است؟

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس ؟

اگر به فکر طراحی سایت برای کسب و کارتان افتاده اید،احتمالا یکی از پرسش هایی که براتون ایجاد شده این است که طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس!؟ اصلا این ها چه فرقی با هم می کنند؟ کدام بهتر از دیگری است؟

از هر شخص و یا شرکتی که کار طراحی سایت انجام می دهند این سوال رو بپرسید جوابی خواهید گرفت که نوع کار خود را بیشتر توجیه می کنند! ولی جواب صحیح این پرسشها چیست؟ همراه ما باشید تا به پاسخی صحیح در این رابطه برسید.

چند پرسش پیش رو داریم:

  • سیستم مدیریت محتوا یا CMS  چیست؟
  • سیستم مدیریت محتوای اختصاصی چیست؟
  • مزیت ها و معایت وردپرس یا به طور کلی سیستم های مدیریت محتوای متن باز رایگان
  • مزیت ها و معایت طراحی سایت اختصاصی

 

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا یا CMS  چیست؟

CMS به معنی سیستم مدیریت محتوا یا همان پنل مدیریت یک سایت است. به عبارت ساده‌تر، هر سایت برای اینکه بتواند به محتوای خود مدیریت کند و صفحات و مطالب آن را ایجاد، ویرایش و یا حذف نماید، به پنلی نیاز دارد که این پنل به عنوان CMS شناخته میشود.

بطور کلی به دو روش می توانید سایتی را طراحی کنید:

  1. بطور اختصاصی
  2. استفاده از سیستم های مدیریت محتوا رایگان (وردپرس،جوملا و …)

 

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی با استفاده از زبان هـای برنامه نویسی مانند HTML، CSS، JavaScript، PHP، ASP.NETانجام می گیرد. در طراحی سایت اختصاصی، شما توانایی شخصی‌سازی بسیار زیادی را دارید و هیچ گونه محدودیتی براش شما وجود نخواهد داشت.

وقتی وب سایت اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می شود خب طبیعتا از ابتدا تمام نیازهای شما دیده شده است و سایت با توجه به نیازهای شما برنامه نویسی می شود و هیچ کد اضافه ای وجود ندارد. همچنین در طراحی هم صفحات مورد نیاز شما طراحی شده و صفحات و المان های بی استفاده در سایت وجود نخواهد داشت. این امر سبب می شود که سرعت و امنیت وب سایت شما به مقدار زیادی افزایش یابد.

 

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک ابزار ساخت وب سایت رایگان است که در اصل برای ساخت وبلاگ طراحی شد ولی امروزه سایت های بسیار زیادی با اهداف مختلف با وردپرس طراحی می شوند.یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد این پلتفرم را برای ساخت سایت‌های خود استفاده می‌کنند، این است که به دانش برنامه نویسی وب کمی نیاز دارد. در واقع برای طراحی سایت با وردپرس نیازی نیست درک عمیقی از برنامه نویسی و طراحی سایت داشته باشید.

در طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا رایگان گزینه های بسیاری را دارید مانند : وردپرس،جوملا،دروپال و … ولی وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا رایگان در دنیاست.

 

برای مقایسه طراحی سایت به صورت اختصاصی و وردپرس باید چند المان را با هم مقایسه کنیم تا بتوانیم نتیجه گیری عادلانه ای داشته باشیم

 

سرعت لود سایت

سرعت سایت اختصاصی و وردپرس

سرعت پارامتر بسیار مهمی در هر سایت می باشد حتی تاثیر بسزایی در سئو سایت نیز دارد.در طراحی اختصاصی سرعت به مراتب بالاتری را نسبت به وردپرس و سیتم های مدیریت محتوای متن باز تجربه خواهید کرد.

وقتی کدها بر اساس نیاز شما نوشته شده اند اضافه کاری وجود ندارد و کدها کاملا بهینه شده اند به همین خاطر سرعت هم بالاتر است.سرعت بستگی به تخصص برنامه نویس، میزان حجم کد و میزان حجم دیتابیس دارد و به صورت کلی سرعت در سایت های اختصاصی بیشتر است.

البته برای بهبود سرعت سایت وردپرسی هم راهکارهایی وجود دارد، مثلا نصب و راه اندازی پلاگین هایی برای کش و یا بهبود حجم تصاویر و …میتوانید سرعت سایت وردپرس را بهبود ببخشید.

 

امنیت سایت اختصاصی و وردپرس

در مورد امنیت نمی توان به راحتی اظهار نظر کرد. بخش بزرگی از امنیت به عهده سرور و هاست می باشد. همچنین بسیار بستگی به دانش برنامه نویس و طراح و در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی دارد. در صورت کلی امنیت وب سایت اختصاصی بالاتر از طراحی سایت با وردپرس دارد به چندین دلیل،در طراحی سایت اختصاصی استفاده از کدهای اختصاصی می شود و سایر برنام نویسان نمی توانند بفهمند از چه نوع کدنویسی استفاده شده است ولی در وردپرس خب طبیعتا متن باز است و هر کسی میداند کد نویسی به چه صورت است. اگر در وردپرس از ماژول ها و قالب های غیر قانونی استفاده کنید به شدت امنیت سایت خود را به خطر انداخته اید. ماژول های کرک شده (نال شده). ولی اگر در وردپرس هم ملاحظات امنیتی رعایت شود سایت امنی خواهید داشت.

 

توسعه سایت اختصاصی و وردپرس

یکی از فاکتور های مهمی که برای اکثر کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است این است که سایت آنها امکان توسعه داشته باشد و آنها بتوانند همگام با گسترش و رشد کسب وکارشان وب سایت خود را نیز توسعه دهند.

برای توسعه سایت وردپرسی محدودیت هایی وجود دارد و نه آنقدر که دست و پای شما را هم ببندد در بسیاری از مواقع با خرید یک افزونه میتواند نیاز جدید خود را برطرف نمایید و یا حتی با استفاده از یک قالب جدید

در طراحی سیات اختصاصی هم که هیچ گونه محدودیت از نظر توسعه نخواهید داشت همیشه وب سایت قابل توسعه است فقط کافیست نیازهای جدید خود را به تیم برنامه نویس گزارش کنید.

 

زمان وهزینه طراحی سایت

زمان و هزینه سایت اختصاصی یا وردپرس

از مهمترین قسمت ها برای هر کارفرما هزینه و زمان است. به طور کلی طراحی سایت اختصاصی زمان بر است و هزینه به مراتب بالاتری را دارد! معمولا طراحی سایت با وردپرس کم هزینه تر است و زمان کمتری را می طلبد.

شاید مهمترین عیب‌های طراحی وب سایت اختصاصی هزینه بالا و زمان زیاد است.در طراحی سایت با cms اختصاصی به علت برنامه نویسی اختصاصی برای پروژه شما طبیعاتا پروسه طراحی سایت زمان بیشتری را می طلبد و قطعاً هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.

 

تصمیم گیری؛ وردپرس یا سایت اختصاصی؟؟

به این چند سوال پاسخ دهید و بعد می توانید راحت تر تصمیم نهایی خود را بگیرید:

  1. سایت من در چه حد بزرگ است؟
  2. چه میزان بودجه برای طراحی سایت دارم؟
  3. چقدر وقت برای طراحی سایت دارم؟
  4. پیش بینی رشد و توسعه وب سایتم چطور است؟
  5. قصد برون سپاری و توسعه دارید؟

 

اگر اولویت شما سرعت، زمان، هزینه پایین اولیه است، بودجه کلانی نیز برای این کار کنار نگذاشته اید طبیعتا وردپرس پیشنهاد قابل قبولی به حساب میاید ولی اگر برنامه بلند مدتی دارید قصد توسعه و گسترش کسب کار را دارید و قرار است وب سایت بزرگی شود بهتر است از اول اختصاصی کار را پیش ببرید تا در آینده به مشکل برنخورید.

 

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

© شرکت تحلیل داده الهام بخش - Tahlil Dadeh Co. | Tahlil Dadeh Elham Bakhsh

فرم مشاوره

دریافت مشاوره رایگان!
close-link
مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره طراحی سایت لطفا شماره تلفنتان را وارد کنید.

با من تماس بگیرید!
close-link